5/5 - (129 امتیاز)

تایل های گچی APS

تایل گچی برند APS به عنوان کیفیت برتر تایل های گچی و سازه های کلیک شناخته شده و ملاک و میزانی برای سنجش کیفیت سایر برندهای موجود در ایران، خاورمیانه و کشورهای آسیای میانه و کشورهای مشترک المنافع است.

تایل گچی  aps با ثبت برند صادراتی و بین المللی APS و تلاش جهت عرضه تایل های گچی و سازه های کلیک با کیفیت و مرغوب، از ابتدای فعالیت خود، مورد توجه بزرگان صنعت سقف های کاذب قرار گرفت و برنامه تولید اصلی خود را، تولید ۲۴ ساعته انواع تایل گچی ساده و پانچ قرار داد.

هم اکنون، با افتخار و غررو این کارخانه تنها کارخانه ای در ایران عزیز است که تولید تایل های گچی aps را با بیش از ۳۰ روکش متفاوت و ۱۱ مدل پانچ و حدوداً ۳۵۰ قلم کالا، انجام می دهد و به عنوان بزرگترین و برترین تولید کننده اختصاصی انواع تایل گچی شناخته می شود.
شرکت ساختمانی مرجان سقف ، عاملیت رسمی فروش و اجرای تایل های گچی Aps در استان قم می باشد ، برای دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر با کارشناسان  فروش تایل گچی APS از بخش تماس با ما در ارتباط باشید تا بتوانیم در زمینه انواع تایل گچی شرکت aps شما را یاری کنیم.

انواع تایل گچی aps
APS تایل گچی
تایل گچی آی پی اس
APS تایل گچی
تایل گچی آداک
APS تایل گچی
APS تایل گچی
APS تایل گچی
کارخانه تایل گچی aps
APS تایل گچی
قیمت تایل گجی aps
APS تایل گچی

زیرسازی و سپری APS

شرکت در کنار فروش تایل گچی فروش سپری aps و زیرسازی ای پی اس به صورت بال بلند با ضخامت خوب  از کارخانه به تمام نقاط کشور  به صورت رایگان انجام میدهد کیفیت سپری aps در کنار سپری واردادتی بسیار عالی و خوب میباشد.

زیرسازی aps
سپری aps
تایل aps
انواع تایل گچی پانچ aps
تایل گچی مریع
تایل گچی طرح تایل پانچ مریع aps
تایل گچی
تایل گچی پانچ نامنظم aps

قیمت تایل گچی APS

قیمت تایل گچی aps مصالح ساختمانی هیچگاه قیمت ثابتی ندارند؛ زیرا فاکتورهای بسیاری بر نرخ مصالح تاثیرگذارند که مهم‌ترین آن‌ها دلار است. لیست قیمت تایل گچی 60*60 در سال 1400 دچار تغییراتی شد و این تحولات از فاکتورهای مختلفی نشات گرفت که در ادامه این مقاله قصد داریم به

این شرکت در حوزه تولید مصالح ساختمانی مختلف حجم وسیعی از مصالح مورد نیاز را تامین می‌کند. کیفیت بالا و قیمت مناسب مصالح موجب شده تا این روزها اکثر افراد فعال در این حوزه از محصولات این مجموعه مخصوصا تایل گچی 60*60 استفاده کنند.

خوب است قبل از ارائه لیست قیمت تایل گچی 60*60 بدانید که فاکتورهایی همچون مدل، رنگ و واحد بر قیمت این سازه تاثیر می‌گذارد؛ همچنین از آنجایی که این مجموعه ،جزو تولید کنندگان اصلی این محصول است قسمت اعظمی از فروش خود را به صورت عمده انجام می‌دهد و این امر سبب می‌شود تا قیمت تایل گچی 60*60 به صورت قابل توجهی کاهش یابد.

سقف کاذب
تایل گچی حصیری aps
تایل گچی تخم مرغی
تایل گچی تخم مرغی aps

مزیت مهم تایل گچی APS

  1. تایل گچی aps سبک اجرای آسان دارد روکش سفید تایل aps باعث روشنایی فضا میشود.
  2. قابلیت ترکیب با انواع تایل سقف کاذب مثل آسمان مجازی
  3. زیرسازی aps طوری است که تایل را طوری در بر میگیرد که به هیچ عنوان با وزش باد تکان نمیخورد.
  4. تایل های گچی شرکت با کیفیت و بسیار مرغوب میباشد.
  5. نسبت به دیگر تایل های سقف کاذب ارزانتر و قابلیت نسب در شهرهای شرجی را دارد.
  6. فروش  aps از تهران و کارخانه در همان موقع ثبت و ارسال میشود.

تایل گچی ساده aps

تایل گچی ساده aps یکی از پرکاربردترین و ساده ترین مصالح ساختمانی سقف کاذب میباشد.

از آنجا که صفحات روکش دار گچی ساده بدون سوراخ هستند پس عایق صوتی ندارند و صدا را برمیگردانند.

این محصول در ابعاد 60 در 60 سانتی تولید شده و معمولا در همین ابعاد نیزنصب می شود ولی خب بیشتر در محیط های اداری و سالن های بزرگ از آن استفاده می شود.

(ارسال تایل APS و زیرسازی آی پی اس  از کارخانه به سراسر کشور به صورت رایگان انجام میشود.)

تماس با شرکت

02144594412

02144594413

09120598827

5 Thoughts on “تایل گچی APS”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *