سقف گچی
4.6/5 - (124 امتیاز)

نحوه صحیح اجرای سقف کاذب

اجرای سقف کاذب باید از ابزار و مجریان نصب سقف کاذب استفاده شود‌. سقف کاذب را می توانید برای ایجاد یک سقف دوم و ایجاد یک فضای خالی بین سقف اصلی و سقف کاذب زیر سقف اصلی به کار ببرید. برای اجرای سقف کاذب می بایست به یک تیم مجرب  و کار آزموده مراجعه کنید تا آنها این کار را برایتان انجام دهند. برای اجرای سقف کاذب این کار آنها با استفاده از ورقه های کناف  تمام سقف را می پوشانند.ورقه های یا گچبرگ کناف چیزی شبیه به گچ و رقه در ابعاد120*180 می باشند که در اندازه های 120 در 250 وجود دارند. اجرا کنندگان سقف های کاذب این ورقه های کناف را به توسط سیم یه یکدیگر متصل می کنند و از این که زیرسازی اچرا شد اطمینان حاصل میکنند.

بعد از این که تمام سقف از این ورقه های پوشانده شد میتوانید هر موادی که میخواهید مانند گچ را به ورقه ها بزنید و یک سقف داشته باشید و علاوه بر اینکه می توان از گچ برگ پیچ میکنیم استفاده کرد می توانید از چوب و مواد دیگر هم استفاده د اجرا کنید.

برای اینکه ورقه ها را بتوانید نصب کنید می بایست میلگردهایی در سقف کار گذاری کنید تا این ورقه ها را به آنها متصل کنید. انواع دیگر سقف کاذب با اجرا های متفاوت نیز وجود دارند که هر کدام از آنها روش های خاص خود را برای اجرا دارند.بیشتر اجرای سقف کاذب شبیه به هم می باشد. یعنی باید زیرسازی به درستی اجرا شود. اجرای سقف کاذب 60  در 60.  بسیار آسان تر و سریع انجام میشود.

اجرای سقف
انواع سقف کاذب کناف
اجرای سقف کاذب
سقف کاذب

قیمت اجرای سقف کاذب

قیمت اجرا و نصب سقف کاذب می توانیم عرض کنیم که هر سقفی و هر نوع نصبی با هر پروژه ای متفاوت است، باید مشاهده شود چه پروژه ای است. در بعض مواقع که کار و اجرای سقف کاذب کوتاه باشد‌ قیمت اجرای سقف کاذب چکی اعلام میسود یعنی توافقی .و در بعضی از پروژه شرکت سوال میکند این است. که آیا یک روز کاری است یا اینکه باید نصاب چند روز از زمان خود را برای نصب کردن آن وقت بگذارد تا کار یک دست تحویل مشتری دهد، همچنین باید بدانیم که آیا کارهای برقکاری به عهده شرکت هست یا خیر که بعد بتوانیم قیمت صحیحی را عرض کنیم. پس برای قیمت گرفتن در مورد اجرای سقف کاذب باید تلفنی صحبت شود. و یا این که برای احرای کناف باید از چه گچ برگی استفاده شود.

پانل mr
گچ برگ mr
گچبرگ fr
گچ برگ FR

نکات مهم در اجرای سقف کاذب

حتما اجرای سقف کاذب باید برخی از نکات را رعایت کنید، تا بتوان سقفی بدون عیب و نقص را پیاده سازی کرد، اگر سقف ها را به صورت غیر اصولی پیاده سازی کنید ممکن است که در هنگام استفاده از آنها خطراتی شما را تهدید کند، نکات کلیدی برای انجام اینکار به شرح زیر هستند. که باید برای اجرای سقف کاذب و اجرای زیرسازی سقف کاذب آنهارا مد نظر بگیرید

  • خط تراز سقف باید بر روی دیوارهای جانبی که قرار است زیرسازی روی آنها شود تعیین گردد.
  • حتما برای اتصال سازه ها از پیچ های مخصوص استفاده کنید.
  • اگر دیوارهایی که قصد نصب و اجرا کردن متریال روی آنها را دارید، دارای نازک کاری هستند، از پیاده سازی زیرسازی روی آن خودداری کنید.
  • آویزها را نباید به سقف کاذب متصل کنید، حتما اگر نیاز به نصب سقف کاذب بود آنها را روی سقف اصلی نصب کنید.
  • پیش از نصب سقف کاذب باید، از استحکام سقف اصلی اطمینان کسب کنید.
اجرای سقف کاذب ارزان
سقف کاذب گچی

نحوه اجرای زیرسازی سقف کاذب

جهت اجرای زیرسازی سقف کاذب در ابتدا باید روی سقف را با استفاده از متریال استاد یا راند لایه پوشی کرد تا بتوان شبکه زیرساخت را روی آن نصب کرد.

پس از اینکه دیوار را با استفاده از این متریال پوشاندید، باید زیرسازی سقف دوم یا همان سقف کاذب را اعمال کنید، برای اینکار از با استفاده از پروفیل سازه که میتواند از جنس پروفیل گالوانیزه باشد، یک شبکه زیرسازی ایجاد کرد، برای متصل کردن این پروفیل ها بهم باید از پیچ سازه استفاده شود، و جایی که امکان اتصال پیچ نیست میتوان از میخ استفاده نمود، برای سهولت اینکار میتوانید از تفنگ میخکوب سقف و دیوار کاذب استفاده کنید.

پس از اینکه زیرسازی فولادی را روی سقف نصب کردید، نوبت به آن میرسد که فایبر سمنت بردها ، گچبرگ ، و یا تایل گچی را نصب کنید، تایل های فایبر سمنت که از جنس سیمانی و الیاف دار ساخته شده اند و برای متصل کردن آنها به زیر ساز فلزی باید از پیچ پانل استفاده کرد. تا بتوان پانل های سیمانی و یا کناف را به سازه ها متصل کرد.

با ما باشید تا شما را با انواع سقف و اجرای سقف کاذب آشنا کنیم.

اجرای سقف کشسان

اجرای سقف کشسان همانطور که اطلاع دارید این کار تخصصی بوده و به ابزار خاصی نیازمند است. همچنین باید به دست متخصص و شخصی که وارد است انجام میشود. ابزار هایی که برای اجرای سقف کشسان  لازم هستند، عبارتندت: پروفیل ها که دور تا دور محل نصب قرار می گیرند. گیره های نگهدارنده که در چهار طرف از محل اجرای سقف کشسان به صورت معلق قرار خواهند گرفت. برای نصب کشسان باید از متخصص این کار کمک بگیریم.

برای اجرای کشسان هیتر های ویژه که در این مرحله باید گرمادهی را شروع کنند و توسط فردی با فاصله که گرما موجب سوختن نگردد به سمت آن نگه خواهد داشت. سپس در این مرحله شخص دیگری باید پوشش کشسان را نصب کند. در مرحله آخر که محصول اجرای شد باید قسمت های اضافی را جدا کرد و زیباسازی را اجرا کرد.

توجه به این نکته نیز ضروری است. که هر لبه نصب و اجرا میشود باید لبه روبرویی آن شروع نصب شود تا درنتیجه پارچه تغییر حالت درستی داشته باشد. مرحله لبه ها نوبت به نصب قسمت هایی که برون مانده میرسد. اتمام این مراحل شما آماده است و شما میتوانید قسمت نورپردازی آن نیز استفاده کنید.

کشسان
انواع کشسان

قیمت اجرای زیرسازی سقف کاذب

قیمت اجرای زیرسازی سقف کاذب بستگی به نوع سازه کیفیت سازه و برند آن میباشد که در جریان هستید که هر مدل اجرای سقف یک قیمت دارد. مثلا قیمت زیرسازی کناف با قیمت زیرسازی تایل گچی , و سقف های گوناگون مانند آسمان مجازی متفاوت است پیشنهاد شرکت ابرارسازه این است. قبل از خرید سازه در مورد اجرا سقف و نحوه اجرای آن مکالمه داشته باشید تا همکاران و مدیر اجرایی شرکت شما را راهنمایی نماید.

حتا شما میتوانید درمورد برند و نوع ضخامت زیرسازی و نحوه اجرای سقف کاذب صحبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *