تایل گچی حصیری
5/5 - (103 امتیاز)

تایل گچی

تایل گچی شرکت ابرار سازه با 4 برند است تایل گچی aps  شرکت تایل گچی GBZ تایل گچی وارداتی شرکت با نام واردات تایل گچی ابرارسازه و تایل گچی باناسان  که بستگی به شرکت دارد کدام تایل گچی در انبار موجود است. اولین برند تایل گچی ابرارسازه و در صورت کیفیت خوب از این 3 برند استفاده مینماید.

انواع تایل گچی ابرارسازه

تایل گچی ساده

تایل گچی حصیری

تایل گچی تخم مرغی

تایل گچی پانچ نامنظم

تایل گچی پانچ مربع

برای مشاهده تایل گچی عکس تایل گچی روی عکس تایل گچی کلیک نمایید. در مورد نکات فنی تایل برندهای گوناگون مطالب آن را مشاهده نمایید

تایل گچی تخم مرغی
تایل گچی تخم مرغی.

فروش تایل گچی در سراسر کشور. ما تولید کننده تایل گچی در سایزهای متفاوت می باشیم. تایل های سقفی 60 در 60 نیز در این مجموعه موجود می باشند. بهترین قیمت تایل گچی سقف را از ما بخواهید. این مجموعه با چندین سال سابقه و تجربه تولید کننده تایل گچی در سایزهای مختلف می باشد. از تایل گچی تایل گچی سقف با ما در ارتباط باشید

تایل گچی باناسان

تایل گچی بانا معمولا برای جلوگیری از خروج صدا به عنوان پوشش آکوستیگی استفاده می شود. تایل گچی در ساخت وساز خشک در کنار گچبرگ یا گچ برگ علاوه بر مزایای بسیارتایل گچی ، استفاده از تایل های گچی با طرح های مختلف ، زیبایی و جذابیت فضای داخلی را دوچندان می کند و انتخاب مناسبی برای سقف کاذب فضاهای ‌آموزشی ،‌ مسکونی ، اداری و تجاری باشد. تایل های گچی معمولا درابعاد 60 در 60 سانتیمتر تولید میشود.

تایل گچی aps

تایل های گچی aps سقف کاذب : در دو نوع ساده و آکوستیک تولید ودر ابعاد ۶۰*۶۰سانتی مترمی باشد.

تایل گچی ساده APS فاقد خاصیت جذب صوت هستند و به دوصورت بدون روکش و روکش دار عرضه می شوند.

تایل های گچی بدون روکش به صورت ساده یا رنگ شده سفید می باشند .

تایل های گچی طرح دار در سقف های کاذب مشبک استفاده می شوند که در چهار طرح متفاوت با پوشش آلومینیوم در پشت آن عرضه می گردند .

همچنین تایل های گچی aps طرح پانچ با روکش توری در پشت آن تهیه می شود .

تایل های گچی سقف کاذب  طرح دار با روکش PVC نیازی به رنگ آمیزی ندارند بنابراین تمیز کردنشان راحت است و سرعت کار بالا می رود ..

 

مزایای تایل های گچی سقف کاذب :

  1. نصب سریع و آسان
  2. تعمیر و نگهداری آسان در صورت آسیب دیدگی تایل ها، نیازی به انجام عملیات تعمیری یا ترمیمی نبوده و صرفا با برداشت و جایگزینی تایل ها، آسیب دیدگی بر طرف می شود.
  3. حذف عملیات رنگ آمیزی
  4. دسترسی آسان به فضای تاسیساتی: با توجه به این که تایل های سقفی تنها به واسطه وزن خود در درون شبکه معلق قرار دارند، امکان دسترسی سریع و آسان به فضای تاسیساتی پشت سقف کاذب با برداشت تایل ها میسر می گردد. این ویژگی، تعمیر و نگهداریتاسیساترا در مرحله بهره برداری از  ساختمان بسیار آسان می سازد.

موارد مصرف : تایل های با روکش P.V.C و پشت آلومینیوم در مکان هایی که احتمال ریزش آب بر پشت تایل وجود دارد (مانند محل عبور لوله های تأسیساتی) و یا در محیط هایی که احتمال تعرق وجود دارد (مانند مناطق شرجی نظیر شمال یا جنوب کشور) مورد استفاده قرار می گیرند.

تماس با ما

02144594412

02144594413

09120598827

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *