سقف کاذب
4.8/5 - (22 امتیاز)

سقف کاذب مغازه

سقف کاذب مغازه اگر به دنبال سقف کاذب مغازه هستید و به خواهان دریافت کاتالوگ سقف کاذب مغازه پیشنهاد می کنم نمونه کارهایی اجرا شده از انواع سقف کاذب مغازه را مشاهده کنید. متریال سقف کاذب مغازه انواع سقف کاذب با تایل گچی pvc آلومینیومی آکوستیک می‌باشد. در این بخش مشاهده می‌فرمایید.

قیمت سقف کاذب مغازه

قیمت سقف کاذب مغازه مختلف است به دلیل متریال های مختلف سقف کاذب مغازه کاملا سلیقه ای است. شما میتوانید از انواع تایل سقف کاذب جهت اجرای سقف مغازه استفاده کنید دلیل قیمت سقف مغازه متریال آن بر قیمت تاثیر گذار است. نمونه از اجرای سقف مغازه را در تصاویر زیر مشاهده می‌فرمایید.

سقف کاذب اداری،تجاری،مسکونی،مغازه

 

سقف کاذب مغازه گچی

سقف کاذب مغازه مدل گچی 60در60 این مدل از سقف کاذب مغازه تایل گچی مدل حصیری، تخم مرغی، ساده، پانچ نامنظم ، پانچ مربع می باشد که نمونه از کارهای اجرای آن را در تصویر زیر مشاهده می‌فرمایید و جهت متریال با سقف کاذب مغازه تایل گچی کلیک بفرمایید.

سقف کاذب
سقف کاذب مغازه و پارکینگ

 

سقف کاذب
سقف کاذب مغازه و فروشگاه

 

سقف کاذب
سقف کاذب مغازه

سقف کاذب مغازه آلومینیومی

سقف کاذب مغازه آلومینیومی با ( تایل تمام آلومینیومی ) نمونه دیگر از سقف کاذب مغازه است. که می توان در سقف مغازه استفاده کنیم انواع تایل آلومینیومی عبارتند از سفید ساده، وسط پانچ، تمام پانچ، که تایل آن تمام آلومینیومی است یعنی آلومینیوم خالص مزیت مهم این مدل از سقف کاذب مغازه ضد آب بودن آن می‌باشد جهت مشاهده متریال سقف کاذب مغازه با تایل آلومینیومی روی لینک کلیک بفرمایید.

رزومه اجرای تایل سقف کاذب آلومینیومی
تایل آلومینیومی وسط پانچ در سقف کاذب
سقف کاذب آلومینیومی
سقف کاذب آلومینیومی

سقف کاذب مغازه pvc

سقف کاذب مغازه pvc نوع دیگر از سقف برای مغازه می‌باشد این نوع سقف کاذب کاملا ضد آب بوده و در شهر های شرحی و مرطوب کاربرد به سزایی دارد این مدل از سقف کاذبpvc مغازه در چند طرح ساده ، براق، مات، لوزی کوچک، لوزی بزرگ، تارعنکبوتی، مدل حصیری، مدل المپیک، مدل دیجیتال، می‌باشد که میتوانید با کلیک بر روی متریال سقف کاذب مغازه pvc نمونه و انواع آن را مشاهده بفرماید.

قیمت انواع سقف کاذب
انواع سقف 60در60

قیمت سقف کاذبقیمت مختلف انواع سقف کاذب مغازه

سقف کاذب مغازه آکوستیک

سقف کاذب مغازه آکوستیک یک نوع دیگر از سقف های کاذب برای مغازه است. مزیت مهم این نوع سقف کاذب مغازه آکوستیک آن است که عایق صوت و حرارت است. این نوع از تایل آکوستیک در داخل آتش بعد از دو دقیقه پودر میشود. و باعث آتش سوزی نمیشود. پر فروش ترین آن کراس فیشر، است این نوع تایل در دو مدل کراس فیشر و سوزنی تولید میشود. جهت مشاهده متریال سقف کاذب آکوستیک مغازه روی لینک بالا کلیک بفرمایید.

 

تایل آکوستیک سقف کاذبتایل آکوستیک سقف کاذب

آویز فنر دوبل سقف کاذب

آویز فنر دوبل یکی دیگر از اتصالات سقف کاذب مغازه است. سعی کنیم برای استفاده در سقف کاذب مغازه از آن استفاده کنیم که شامل استاندارد سقف کاذب می‌باشد. و سقف کاذب استاندارد میشود و ریگلاژ سقف مغازه راحت و سریعتر انجام میشود. سقف مغازه استحکام بهتری پیدا میکند. پیشنهاد میکنیم به جای سیم مفتول از آویز فنر دوبل استفاده کنیم تا در برابر زلزله خسارات کمتر و استحکام و مقاومت و کیفیت سقف کاذب بالاتر ببریم.

آویز مفتول
مفتول آویز – فنر آویز

 

آویز سقف کاذب
نمونه کامل آویز فنر دوبل