سقف کاذب تایل مشکی
4.9/5 - (79 امتیاز)

تایل مشکی

تایل مشکی سقف کاذب

تایل مشکی به زودی سقف کاذب با تایل مشکی ارائه خواهیم کرد سقف کاذب با تایل مشکی (سیاه) فقط مخصوص شرکت ابرارسازه می‌باشد. فقط محصولی است که این شرکت به صورت انحصاری تولید و ارائه میکند و در هیچ جای کشور نمایندگی ندارد به زودی با انواع تایل مشکی شرکت ابرارسازه آشنا خواهیم کرد.

سقف کاذب مشکی جلوه منحصر به فرد دارد و به صورت خاص یا سلیقه ای می‌باشد. کیفیت تایل مشکی سقف کاذب ابرارسازه بالا عایق صوت و حرارت می باشد. نوع جنس تایل مشکی شرکت ابرارسازه آکوستیک می‌باشد. سقف های آکوستیک انواع رنگ و مدل های مختلفی دارد که می توان به تایل آکوستیک کراس فیشر سفید و سوزنی اشاره کرد. جهت مشاهده تایل آکوستیک سفید رنگ ابرارسازه روی لینک تایل آکوستیک کلیک بفرمایید.

سقف کاذب مشکی تایل مشکی
تایل مشکی سقف کاذب
تایل مشکی
تایل مشکی
تایل مشکی
تایل مشکی
نمونه تایل مشکی
تایل مشکی
تایل مشکی
تایل مشکی سیاه
تایل مشکی
سقف کاذب تایل مشکی
تایل مشکی
تایل مشکی سقف کاذب
تایل رنگی
تایل رنگی آکوستیک

تایل های آکوستیک شرکت 450 رنگ دارد که به درخواست مشتری تولید میشود و یکی دیگر از مزیت های تایل های رنگی شرکت در ابعاد دلخواه شما تولید میشود که نمونه آن 60در 120می باشد که در تصویر زیر مشاهده می‌فرمایی.

تایل سفید 60 در 120
نمونه تایل آکوستیک 60در120
تایل مشکی آکوستیک
نمونه تایل سقف کاذب رنگی شرکت آکوستیک
تایل رنگی آکوستیک
آکوستیک رنگ آبی و توسی در سقف

دارای 450مدل تایل آکوستیک رنگی دلخواه اولین تولید کننده تایل آکوستیک رنگی کیفیت بالاتر از محصولات کشور آمریکایی هدف ما ارائه محصول با کیفیت و ارائه کیفیت خوب به بازار است.. آماده ارائه محصول با کیفیت و درجه یک به کشورهای همسایه و کشورهای اروپایی و غیره….. 5مدل محصول پر فروش شرکت را در تصویر بالا مشاهده می‌فرمایید.در صورت لزوم جهت آشنایی با انواع تایل های گچی pvc آلومینیومی و آکوستیک شرکت و بخش های گوناگون وب سایت لینک های زیر را کلیک بفرمایید.

One Thought on “تایل مشکی سقف کاذب”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *